Mervetekmn gulser53 37+1 oldum pazartesi belli olcak ama sekerım tansıyonum var 35 haftada alınacaktı ama durdurabıldıgımız kadar içerde tutuyoruz oğluşu💙
gulser53 Beker vermesi gerekmez mi ya ben 38 i gördüğüm gün alınsa mı acaba diyorum riskli gebelik olunca bi an önce kavuşmak istyorum sağlıkla inşallah (hepimiz🤗)
Beker gulser53 pazartesi gel duruma göre bakalım dedi belki verir o zaman ama riskiniz varsa size direkt verir benim de risk vardı atlattık çok şükür inşallah sağlıkla alırız kucağımıza canım