Minik95 Kizlar pazartesi doktor randevum var bebegim olmuyor ne olur dua edin benim icin Cok istiyorum bir bebegim olsun 1 senedir psikolojim Cok bozuldu ona Cok ihtiyacim var 🙏
Muhammet11 Minik95 Rabbim inşallah nasıp kısmet eder canım üzülme vardır bunda da bi hayır hem 1 sene çok uzun bi zaman değil sen gönlünü ferah tut Allahım sana da anneliği tatdirsin canım Inşallah herşey gönlünce olsun
Zombicikk Minik95 metanetli ol canım benim Allah koymuştur yoluna . Rabbim nasip etsin inşallah ennkısa zamanda. Nasibinde varsa vaktini saatini bekliyordur sabırlı ol💐💐 dua edicem senin için
Hatice-ts Minik95 bir sorunun var mı doktor normal olur diyor mu benimde 3 yıl olmadı bende eşimde sıkıntı çıkmadı internetten havucla incir suyu duydum içtim 1 ay sonra hamile kaldim şuan 24 haftalık olduk çok şükür allahım senin de yüzünü güldürsün cnm
Minik95 Hatice-ts Valla canim ultrason yapti yumurtaliklarda kist yok dedi simdi diger testleri yapacak bilmiyorum ki
Cennetulmeva Minik95 Rabbim hayırla evlat nasip etsib kardeşim. Hacamat ve rahim sülüğü deneyebilirsiniz inşallah çok fazla şifası var yaptıranlarıda duydum.