Kbryagci38 öncelikle tabikide için rahat etmeyecek ise mutlaka görüş doktorun ile canım yada bı acile git.. ama ben sana yaşadığım şeyi söyleyeyim o haftalarda( 3 gün ) hiç ama hiç hissetmediğimi biliyorum koşa koşa doktora gitmiştim hamdolsun bir problem yok demişti. İlk gebelikse hele çok çok normal .. ki ben şuan 26.haftanin içindeyim inan halen düzensiz hareketleri gönlünü ferah tut 🤲😇