Merhaba kızlar sabah bulantılarım için doktorum bulantı ilacı yazdı. Ben de sadece bi kutuyu kullandım bulantı olduğu zamanlarda aç karnına içtim. Şimdi ilaç bitti. Bulantılarım yogunlaştı eşim tekrar almış ilacı. Ben de kafamda soru işaretleri oluştuğu için kullanmıyorum. Normalde de ilaç kullanmayı seven bi insan değildim. Ama doktor verdigi icin güvenip kullandım. Zararı olmuşmudur diye korkuyorum.