merveasd 28hafta 4 günlük hamileyim bebeğimin başı aşağıdaymış ve karnımdan rahim boyu ölçüldü 32mm çıktı tedirgin oldum normal mi sizlerin nasıldı 😔🙄
Smctn merveasd bende 29 haftaligim hatta serklajliyim bebek basi aşağıda ayakları yukarda dedi dr. Bebek hareket edince rahimde hafif sızı oluyormu
Dilara1503 merveasd 30 ve 40 mm arası normal canm endişe etme stress yapma beni de 31 32 ölçmüştü doktorum idrara sıkışık şekilde baktığında 35 çıktı
Nuray23 Sanirim iyi. Burdan okuduklarim.kadariyla 2.5altina dusmesi skinti oluyormus. Ben detaylida olcturmustum karindan benimki 5.5 cm mis gayet iyi demisti.
Semakcy Ben de bugün ölçtürdüm ikiz bebek de zaten erken doğum riski var dedi doktor ölçtü 30 cm yani 3cm açılma sanırım iğne yazdı hafta da iki doz karışım yapılarak vurulacağım ciğer geliştirme iğnesiymiş bol bol dinlen dedi ağır iş yapma dedi
Gul6161 Kızlar ben 16 haftada 33.1 mm ve benim rahim bikorni bikollis yani ortadan bölük olduğu için erken doğum riskim var benimde yüksekmiş acaba şuan iyi mi ki
Smctn merveasd dün kontrolüm vardı sadece dikiş tutuyor ölçüm sıfır malesef 😔 erken doğum riskim Bebekte bası aşağıdaymış baskı oluyor sizinde oluyormu baskı
Af_dmr merveasd bebek büyüdükçe rahim ağzı kısalması olacak canım. Benim de 16 haftadan beri 32 olarak çıkıyor. Ama bol bol dinleniyorum ağır iş eğilme uzanma hareketleri yapmıyorum. Dikkat et bisey olmaz normal sınırlar içinde.
merveasd Af_dmr sizin kaç haftalık oldu canım .çok teşekkür ederim boşuna stres yaptım galiba :) 20.haftalarda baya yüksekti ondan tedirgin oldum doktor da dinlen mesafe daralmış dedi ama çok şükür açılma yok .
Af_dmr merveasd 32+2 olduk çok şükür. Korkma stres yapma canım bol bol dinlen merak etme bisey olmaz Allah’ın izniyle