MinikKalbimmmm Canım benim de evimde iki kedim var ve ikisini de barınaktan aldım, sağlık geçmişlerini bilmiyorum. Toksoplazma testi yaptırmadım kendilerine gerek yok dedi veterinerim. 3 ayda bir olan iç dış paraziti 2 ayda bir yaptırdım. Veterinerimiz toksoplazma geçmesi için diskidan avuç avuç yemen lazım demişti 😁 sen iç dış paraziti 2 aya indir, çiğ birşey yedirme kuru mama yaş mama şeklinde git, esine temizlet tuvaleti yeterlidir. 40+2 haftalık hamileyim iki evladım da bizimle yatar kalkar, kucaktan inmez çok şükür birşey olmadı. Sen de evladını terketme ortada birşey yok strese girme 😊 yeşillikler ve pişmemiş et daha tehlikeli 👍