Rahimde otururken falan sanki böyle bi yara açılırmış gibi acı hissediyorum en son gittimde pazartesımı veya salı çatı muaynesı yapıldı açılma yoktu 2 gundur otururken falan sanki vajinam açılıyormuş gibi tuhaf bir hisse kapıldım sizce açılmammı oluyor nişan suyum falan gelmedi 39+6 haftalık hamileyim ve karın ağrım bel ağrım oluyor