Sevgi09- merhaba. Ben de 31. haftama girdim covid ile. Bana eve gelen filyasyon ekibi sana ilaç biz veremeyiz ama mutlaka şehir hastanesinde kadın doğumcu görsün seni, kan sulandırıcı kullanmak gerekebilir hamilelerde dediği için pozitif çıktığımın ikinci günü hastaneye gittim.
hemen kan ve idrar testi aldılar, o ara nst ye bağlandım ve düzenli sancılarım çıktı. Daha sonra zaten kanımda enfeksiyon ve pıhtılaşma başlamış. Hastaneye yatışım yapıldı bu sebeplerden. Hem sancılar kontrol edildi hem enfeksiyon. Sancılarım düzene girdi, enfeksiyon için de dört gün antiğine kan sulandırıcı kullandım. Şu an evdeyim 10 gün daha sulandırıcı kullanacağım.
yani durumunuza göre hekimler karar veriyor aslında. Ben antibiyotikten çok korktum yüz kere sordum, sen rahat ol bunu kullanman lazım bebeğe zararı yok dediler…
allah şifa versin, moralini yüksek tut bebeğin sana güç verecek