Merhaba kızlar,ben gebeliğimin 13. haftasındayım ve 61.8 ile hamile kaldım,şuan 63 oldum.Hiç bulantım olmadı çok aşırıda yemiyorum ama herkes bu dönemde kilo verirken ben kilo aldım.İlerisi için korkuyorum açıkçası bel kayması var çok kilo almamam lazım,sizce hızlımı gidiyorum? Aslında diyetisyen ile kontrollü kilo alabilirim ama pandemide kontroller dışında evden çıkmayı tercih etmiyorum.İlerleyen aylarda nasıl olacak iştah çokmu açılır tabiki kişiye göre değişir ama etrafımdan mutfaktan çıkamayacaksın gibi espiriler duyuyorum ve çekiniyorum.Size ilerleyen aylarda nasıl oldu biraz bilgi verir misiniz🌼