Merhaba hamileliğimin 5. Haftası üç gündür pembemsi çok az kan geldi bugünde açık kahverengiydi. Doktor randevum cumartesi sizce normal mi daha erken gitmeli miyim internette bebek yerleşmeye çalışırken kendine yer açtığından damarlar sıkışınca kanama olabilir yazıyo ama düşük riski de olabilirmiş çok korkuyorum