Öncelikle merhaba,
İlk defa tartışma başlatıyorum biraz acemice olabilir :)
Bugün hastaneye gittim ve doktorum çatımın dar olduğunu ve asla normal doğum yapamayacağımı söyledi sezeryan için gün verdi şuan 38+2 haftalığım. Bana fikir verirmisiniz ne yapmam gerekiyor açılma olurmu? Başka bi hastaneye gidiyimmi? Yoksa doktorumun dediğini yapyım mı?