Beni 20 gün sonra çağırdılar ben sezaryen oldum bu Arada ameliyat yerine baktılar bi simir aldılar bu dönemlerde hassas olduğumuz için vajinal enfeksiyon bakteri daha kanser bile olunabiliyormuş o yüzden simir kesinlikle yaptırın ultrasona hiç almadılar beni aynı şekilde ablamda normal Doğum yaptı onu da ultrasona almadılar alttan dikişlerini kontrol etmişler öyle dedi