25moonlight-2021 Birbebekbirgebe Çin takvimine göre benim oğlum olacaktı ama öyle olmadı tabi. Kızım olacak. İnanmayın
Fatosef Birbebekbirgebe bende baktım da kız diyor tahminen. Bende kız hissediyorum hep ama yine en doğrusunu Allah bilir. Sağlıklı olsun da kız erkek önemli değil.
Ozlemm1186 Bende inanmıştım ama inanmıyorum artık hep kız çıkıyordu dün öğrendim erkek sağlıklı olsunlarda farketmez 🥰
momy853 Ozlemm1186 hayırlı olsun ben de hamileyim çin takvimi kız diyor bakalim cinsiyeti erkek belirliyor çin takvimi ne alaka anlamış değilim
vildankocc Cın takvımının bı hesaplaması var ocak subat dogumlu hanımlar 2 yas snrasına bakıyo dıger ay dogumlu bayanlar 1 yas sonrasına bakıyo benım tuttu cevremdekılerjmde hep tutu
Snmom Benimki ve etrafımdaki çoğu kişinin tuttu. Hatta kontrol için gittiğim bir doktor da baktın mı Çin takvimine demişti 🤭 yani eğer inanıyorsanız bir tek Yaradan bilir 🤷🏻♀️
haziranin25i Birbebekbirgebe çevremdekilerde ve bende tuttu o yüzden inanıyorum 💜 hatta bilerek mayıs ayında 32 yaşta kız yazıyordu yumurtlamamı değerlendirdim ve sonuç kız 🌺 Kızımla 33+6 dayız 🤰🏻
Mihree3 Birbebekbirgebe yani etrafimda tutmayan biri yok bakalım banada erkek gosteriyo ama kız hissediyorum daha 6. Haftamdayim 😄
Martha Birbebekbirgebe yani olay çok saçma zaten düşününce. cinsiyet kromozomu erkekten gelen bir şey fakat takvimde annenin yaşıyla hesaplanıyor 🤷🏻♀️
Mihree3 momy853 başlamazmi 🥺mide bulantısı aşırı halsizlik hep yatsam anca . Bide karnımda şişlik başladı yeni çok rahatsız edici