Bebekim_benim Kızlar bu gün doktora gittik keseyi gördük 5 haftalık gebeyim . Ayın 4. Ünde kalp atışını duyucaz ❤️🤰
Zehra333 Bebekim_benim inşallah canım inşan korkuyor 3 kaybı olunca ama bu kez hissediyorum tutundu miniğim öncekilerde kese bile göremeden sonlandı ama bunda karnımda doluluk var sürekli idrara çıkma göğüslerim açıyor şiş. Sanki tutundu rahim büyüyor gibi hissediyorum
Bebekim_benim Zehra333 ay kıyamam canımmm rabbim yüzünü güldürsün inşallah 🙏🏻 Allahın izni ile miniğin tutunut en güzel karelerini görürsün 🙏🏻🤲