ArasisMom Bebeğin doğduğu zaman solunumu normalden biraz hızlı olması durumu ile karşılaşan oldu mu. Ne kadar sürede geçti ne söyleşiler.
Aysn6767 ArasisMom Daha 2 gün önce doğum yaptı arkadasım, aynı sorunla karsılastık. Sezaryenle doğumlarda sık karşılaşılan bir durummuş, geçici. Bebek şuan kuvözde. Minumum 6 saatte düzene girip çıkanda var. Yada biraz daha uzun zamanda toparlayanda.
Nlfr57 ArasisMom arkadasım ayın 7sınde sezeryan ıle spgım yaptı bebegınde oyle bı sorun oldu 1. Haftada gectı ama bebegın durumuna gorede farklı olabılır
ArasisMom Aysn6767 Bizimde öyle oldu peki arkadaşınızın çocuğu nasıl şimdi kanda hiç bir enfeksiyon çıkmadı şükür serumla düzene sokmaya çalışıyorlar
Aysn6767 ArasisMom ilk yapılan tahlillerinde bir şey yoktu, ertesi gün sarılık oldu, buna bağlı biraz enfeksiyonuda var ama anneyi emmeye başladı şuan iyi biraz daha kuvözde kalacak. İnsallah sağlıkla kavusursunuz 🌸
ArasisMom Bizimde bugün yanımıza geldi yarın kontrolleri var inşallah herşey yolunda giderse evimize gideceğiz 🥰🥰🥰