Merhaba hanımlar bugün doktora gittik 38+6.haftamdayım.Doktorum üç
dört haftador bebeğin kilo alımının az olduğunu söylüyordu.Patolojik bir bulgu yok ama karnı 35 haftalık kadar dedi bugün.Çatı muayenem de yapıldı.Sen doğuma çok elverişlisin ama bebeğin değil dedi salı günü 39+3 te sezeryana gireceğim ve çok korkuyorum :’( böyle bir durumu yaşayan var mı ve lütfen dualarınızı esirgemeyin okuyan ve cevap yazan herkesten Allah razı olsun🙏🏻💕