Smeyyeugus Gebelikte tansiyon ve tiroid için ilaç kullanan var mı ben 9. Haftamdayım doktor bgn verdi
meliha_gizem Smeyyeugus merhaba gebeliğimin başından itibaren beloc kullanıyorum. Kardiyoloji doktorumun izniyle. Çok şükür oğluşum iyi. Doktorunuz öneriyorsa mutlaka kullanın.
Smeyyeugus meliha_gizem 9.haftamdayım ve şuan tansiyon tiroid folik asit oksapar iğnesi kullanıyorum bu normal mi