Benim öyleydi canım yatarken çok zorlanıyordum hep bir baskı vardı 34 haftada.kontrole gittim nst de sancım çıktı ama ben hiç birşey hissetmiyordum 4 gün sonra tekrar nstye bağlandım tekrar sancı ve acılmam olduğu söyledi serum ve ciğer gelistiri iğne yapıldı ebe hep yat hiç kalkmadı dedi 4.gun sonra tekrar nstye gittiğimde sancım çıkmadı yani ağır kaldırma çok hareketli olma bol sıvı tüket ve bol bol dinlen kendini gözlemle herkes aynı olacak diye birşey yok ama bu haftalarda kendine dikkat et 🙏