Çok şükür bu zamana kadar geldik düşük tehlikemiz vardı 6. Haftadan beri bu Hafta ya kadar ara ara kanama kan pıhtıları attık ama sürekli Kahverengiydi şükür oda geçti artık.. pazartesi günü inşallah kontrolumuzu olur herşeyin yolunda olduğunu görürürüz.. 6 haftada başlayan mide bulantılarımız hala geçmedi 🤭 az önce şahsen bi çiğ balik kokusuna ne varsa gitti azalır dediler bu zaman da ama aksıne sanki artıyor.. kimler bizimle aynı haftada ayrıca cinsiyet öğrenen var mi 😆🥰🥰