Nilayefe Merhaba Anneler ☺️ 5. haftada doktor kontrolünde halen bebeğimin kalbinin atmadığını öğrendim. Doktorum 2 hafta sonra gelmemi söyledi tekrar bakacakmış. Yaşayan var mı daha önce normal bir durum mu? Çok deneyimsizim merak ediyorum 😌
Denizin Nilayefe canım öncelikle 8 nci hatta 9 cu haftaya kadar yolu var merak etme , bol dua et inaşşalh herşey güzel olur yoluna girer , 5 ci haftada gören duyan var 9 cu haftada gören duyan var , Allahın mucizesi bu işte
babyberry Nilayefe 5.haftada duyan yoktur canım öyle söyleyeyim sana😊 çok çok normal genelde 5.haftada kese görünüyor ve doktorlar kalp atışı garanti olsun diye 7.haftada çağırıyorlar merak etme
EdaM2358 Nilayefe canım ben 5+6 da kese gördüm 7+5 te hem bebeği gördüm hem kalp atışını duydum seninki daha erken gibi ☺️
Anneyim_2020 Nilayefe bende sizin gibi bekliyorum 7ci haftamda gittim daha kalbi atmıyordu 2 hafta sonra gelmemi söyledi haftaya gidecem inş duyarız araştırdığıma göre en geç 10 haftaya kadar beklenmeli
Papatya-kalplii Nilayefe canım gayet normal 7. Haftaya kadar bekle Allah’ın izniyle duyarsınız canını sıkma ☺️
momsboys Nilayefe valla benim 5. haftada kesede bebek bile yoktu ki kalp atısı duyayım😅 7. hafta hem bebeği gördük hem kalp atısını duyduk
Minnos39 Nilayefe Canım ben de 6+4 te öğrenmiştim 4,5 5 haftalıkken gittiğimde duyulmamıştı kendine sıkıntı yapma sabıtla bekle bir hafta sonra o tatlı sesi duyacaksın inşallah🙏🏻
Sed22-09 Nilayefe 5. Haftada keseye bakmıştı 7. Haftada gel kalp atışını bakalım dedi şükür 7. Haftada ilk kez o minik kalbinin sesini duymuştum❤️
MomD Nilayefe canım benim de 5. Haftamda kesem alttan göründü kalp atışını duymadı. 7. Haftamda normal ultrasondan hem keseyi gördük hem kalp atışını duyduk. 9.haftaya kadar duyulmaması normal olabiliyormuş
Aysun1983 Nilayefe daha önce yaşadım ve bana deneyim oldu bu sefer reglimin üzerinden 11 gün geçtikten sonra gittim doktora daha iyi oldu 6+2 de ilk muayene de duydum kalp atışlarını şükür . Sende güzel sonuçlar alırsın inşallah 😍