Merhaba🌸meddeki bütün doktorları denedim ben fikirlerimi söyleyeyim karar sizin🌸İbrahim bey ile anlaşamadık bilgi olarak bilgisi yüksek bi doktordu ama üslup olarak anlaşamadık biz,sorularıma cevap verdi ama anlaşamadık sanki biz İbrahim beyle.Cezmi beyde iyi bi doktordu ama benim için önemli olan doktorun bana anlatması bilgiyi açık bir şekilde vermesi ben sordukça söylüyordu cezmi bey onun haricinde pek istediğim gibi değildi kontrolüm😞Dün Lena hanıma gittim gayet iyiydi uzun süre baktı ultrasonda anlattı tek tek aşılar vitaminler hakkında bilgi verdi bir sonraki kontrolün ne zaman olması gerektiği ve ileriki haftalarda ne testler yaptırmam gerektiğini anlattı kısacası Lena hanım gayet açık bir şekilde durum hakkında ne zaman ne yapılması gerektiği hakkında bilgi verdi.Benim takibimi Lokman hekimde Feyza hanım yapıyordu yol git gel yoruyordu açıkçası beni o yüzden Lena hanımla devam edicem🌸(uzun oldu kafanızda soru işareti kalmasın diye açıkladım hepsini😄🌸)