Ipek0z Mishi 3 haftalıkken keseyi gördük 7 haftalıkken de kalp atışlarını duymuştuk ve bebeği görmüştük🥰
Papatya-kalplii Canım ben de bebeğimin 5+3de kesesini gördüm sonra 6. Haftamdaydim sanırım kalp atışını duyduk ama zor duyduk yani erken daha endişelenme ☺️