Kızlar yakın arkadaşım tur düzeliyor.Bu hafta özgül termal otele düzenleyecek bende kızımla gitmeyi planlıyorum.Fakat kafamda soru işareti de yok değil acaba bebeğine bir zararı olur mu?Kızım çok istiyor gitmeyi.Bu konu ile alakalı tecrübeli yada fikri olan güzel anneler yardımınıza ihtiyacım var 🙁