Tugce1450 Havvabarut bendede şeker var suyum bir ara fazlaydı ama çok şükür bir hfta on güne normale döndü
Petpatty Merhaba. Benim suyum fazlaydi. Hamilelik sekerinden suphelendiler diyetisyene yonlendirdiler fakat sonraki doktor kontrollerinde suyum normale dondu. Diyabet riski olanlarda sekerli, karbonhidratli seyler tuketmek suyu arttiriyor sanirim.
Havvabarut Petpatty bende hamilelik şekeri var zaten ama suyu fazla olan varmı benim gibi bilmiyorum internette bir sürü riskten bahsediyor ölü doğum gibi
MomD Havvabarut benimde suyum fazlaydı son kontrolde doktor şekerden şüphelendi dahiliyeye gittim şeker çıktı. Diyetle kontrol altında tutuyorum evde ölçüm yapıyorum yürüyüş yapıyorum yediğimr içtiğime dikkat ediyorum şu an ne durumda bilmiyorum 🤷♀️ haftaya gideceğim kontrole de bende okuduğumda telaşlanmıştım çok fazla ama internette yazan her şeyi ciddiye almayın bi boğaz ağrısı yazsak bile gırtlak kanseri yazıyor doktorumuz bilir en iyisini onun yönlendirmesine uyun