Boncukgiller003 Kızlar kullanıp memnun kaldığınız çatlak karşıtı Krem veya yağ varmı ? Yani karnımın ve göğsünün çatlamamasi için. 13+5 haftalık hamileyim ama 5 aylık gibiyim karnım kocaman büyüyor çatlıcam diye korkuyorum 😅
Banu- Boncukgiller003 selam 🙋♀️ doktorum lierac çatlak önleyici jel vermişti düzenli kullandım 38.haftadayım hiç çatlamadım.
hm35 Boncukgiller003 badger belly butter kullanıyorum biraz sürmek zor ama çok çok iyi nem veriyor. lierac hiç sevmedim hiç nem vermiyor
EkinCenik Boncukgiller003 lierac çatlak önleyici jel ve organik hindistan cevizi yağı. Cildinizi bol bol nemlendirir. Tabi ki bol su içmeye de çok dikkat edin. Yani aslında önemli olan büyük ölçüde sizin cilt ve kolajen yapınız ama siz önleminizi alın kremlerinizi kullanın. Hatta doğumdan sonra çatladım karnım küçülürken diyenleri bile duydum. Doğum sonrası da devam edeceğim ben kullanmaya.
Gizemmm94 Boncukgiller003 bende lierac kullanıyorum 9. Haftamdam beri düzenli şu an 34+1 olduk ve hiç çatlağım yok 🙏🏻 Kremin büyük etkisi olduğunu düşünüyorum canım memnun kaldım ben tavsiye ederim 🤗