Korkma bir şey olmaz. Ben de arada kafeini abarttığımı farkediyorum bir iki gün ara veriyorum. Sen de öyle yap çay kahve içme 2 gün. Devamlı fazla tüketmek zararlı. Bir de o kadarcık şeyden bir şey olmaz. Aslında tatlıyı kaçırıp şekeri yükseltmek daha zararlı ona göre 😂