34+1im bende bugün kontrole gittik benim bebişte dönmemiş henüz 😕 doktor döner daha var dedi ama ben hiç sanmıyorum.. şimdiye kadar sadece bir kez doğum pozisyonu aldı onda 29.haftadaydı sonra tekrar başı yukarı geldi ve hala öyle.. Sizin hiç doğum pozisyonu almamış mıydı öncesinde hep mi başı yukarıdaydı???