babyandmommy Merhabalar güzel anneler, 7 haftalık hamileyim. Yemek yedikten yarım saat sonra acıkıyorum, sanki sürekli açmışım gibi hissediyorum. Geceleri midemin kazınmasıyla uyanıyorum🤦🏼♀️ Bu normal mi? Benim gibi olan anneler var mı?☺️
Gozdeeb babyandmommy ben hala oyleyim dogurcam nerdeyse surekli buzdolabindayim. Simdi kalkip bardakta kek yapicam🤣🤣🤣
Saziyersin babyandmommy bende 8 hastalığım sürekli öyleyim doktora gittiğim de soyledi sekerim suan yüksek çıkıyor takip verildi dikkat edin sizde olacağından deil ama bilginiz olsun diye yazıyorum
Kadze babyandmommy 6+2 bende bir haftadır.oyleyim azcik uyuyup uahnsam içim kazanıyor yemekten kalkıyorum birazdan ne yesem derdine düşüyorum sürekli yemekle bozdum aklımı.sigara içmemek içinde yapio olabilirim bilmiyorum ama sürekli acikiyorum ilk hamileliğimde bukdr dglsn🤦
babyandmommy Gozdeeb ağlayacam resmen geceleri sürekli açmışım gibi hissediyorum, hiç doymuyorum sanki 😂🤦🏼♀️
Bir_anne12 DenizGzm bende 33. Haftadayım yemek yedikten 1 saat sonra hiç bi şey yememiş gibi acıkıyorum 😀
babyandmommy Saziyersin sağlık ocağında yapılan tahlillerde açlık kan şekerim normal çıktı, fakat henüz doktorumla görüşmedim. Anlatıcam bakalım ne diyecek
Saziyersin babyandmommy benim belli idi ama gebelik öncesi insülin direnci vardi birde genetik sizde bir şey çıkmadı ise cok şükür çıkmaz Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
babyandmommy Kadze ben artık ağlayacak gibi oluyorum yiyorum yiyorum doymuyorum anlamadım bişey 😂🤦🏼♀️ Doktoruma söylicem bakalım normal mi
babyandmommy Saziyersin açlık kan testinde normal çıktı fakat tokluk testi de varmış sanırım onu bilmiyorum 🤦🏼♀️
Ipek0z babyandmommy ben de aynıyım ama tutuyorum kendimi veya hafif şeyler yiyorum yoksa başedemem kilolarla🙈
babyandmommy Ipek0z Ya ben zaten hamile kalmadan önce cok yemek yiyen biri değildim, ama şimdi sürekli bişeyler yemek istiyorum 🤦🏼♀️
Saziyersin babyandmommy evet ama onu açken hastanede de yapıyorlar kan ortalaması alınıyor birde evde makine ile siz olcum yapıyorsunuz
aslihan_21 babyandmommy ben preeklemsi den dolayı sıkı bir diyetteyim çoğu şeyi yemem yasak o yüzden yiyebiliyorken keyfini çıkarın👍😊
Familyboy Aynı senin haftalarında bende öyleydim canım doymak bilmiyordum resmen ama ilk 3 ay böyle oldu sonra düzene girdi