Merhaba güzel anneler:) ben 2,5 aylık hamileyken bebeğimin kalp atımı durdu ve kürtaj olmak zorunda kaldım malesef doktorum 6 ay ara vermemi istedi 6 ay aradan sonra şuan tekrar hamileyim 1 aylık ve çok korkuyorum tekrar aynı şeyi yaşamaktan.. acaba benim yaşadığım gibi bir şey yaşayan oldu mu endişe içindeyim umarım sağ Salim kucağıma alırım :)