Anne18 Dfnbb hayır daha gebeliğin başındasınız yeni yeni başlar benim kalp atışlarını duyduktan 2 hafta sonra başladı 4.5 ay boyunca kusmuştum ve 7 kilo vermiştim
BernaUludag78 Dfnbb Hayır. Bazı anneler hiç bulantı yaşamıyorlar bile. Örnek olarak ben ☺ Şanslı olanlardanım
2melekannesi_ Dfnbb tabi ki hayır :) her gebelik birbirinden farklıdır kimisi hiç bulantı yaşamaz kimisi 9 ay kusar korkmayın iyisinizdir :)
Dfnbb Korkmam gereken birşey yok o zaman 🙏 acemi olunca böyle korkuyorum galiba 🙄 Rabbim herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin ❤️