Srkt Merhaba güzel anneler bebeğim martta doğacak puset almalı mıyım sizce bide bebek arabası joie literax 4 almayı düşünüyoruz o bile erken ama hersey o kadar artıyorki sizce napmalıyım joie literax kullanan varmı
Jdjvj Srkt ben kullanıyorum canım çok memnunum ama pusetli almadm şuan fiyatlar uçmuş durumda e bebek den şubat indiriminden al canım ben öyle almıştım 2 sene olcak
Damlahtp Srkt bende joi almayı düşünüyordum çok sağlam ve yurtdışında çok tercih edilen bşr modelmiş ancak teyzemiz kraft hediye alöış o yüzden alamadım ama benim bir numaramdı joie
yagizefeninannesi Srkt biz aldık canım, ama henüz kullanmadık, çok pratik diğer bebek arabalarına göre bir tık daha hafif kullanışlı çok beğenerek aldık indirimde
Srkt Jdjvj şubat indirimi içinde fiyat artan yüne aynı ücrete gelir dedi orda calısanlar yılbasından sonra artar bencede cünkü biz eulülde baktık 1700 dü şuan aynı travel seti 24000
Srkt yagizefeninannesi bizde yarın alıcaz nasip olursa çok pahalı bişeye gerek yok bence onun yerine evladıma yatırım yaparım
Mom6 Srkt Ben test ettim onu mağazada ama kapandığında öyle ufak bir şey olmuyor ağırda bir araba oyüzden pek sevemedim kumaşını falan internetten indirimleri takip edip Casual’in Quatro modelini aldım.
Srkt Jdjvj hemde nasıl şubat indirimini beklemek mantıklımı bilmiyorum ama eylülde aynı araba travel sistemi 1700 ken şimdi indirimli 1900