Erdeminannesii Kızlar 33+4 üm kız çocuğum olacak kısmetse alakası varmıdır bilmemde oğlumda böyle bi sorunum yoktu bunda vajinam yere süşecek zannediyorum ağırlıkla aşağı çekiyorlar sanki neden acaca
Melisim_01 Erdeminannesii evet ben bizzat dedikleriniz i 10.haftadan itibaren yasamaya başladım.hala.devam ediyor magnezyum içiyorum fakat ilk hamileliğim de sizin gibi 30 haftalardan sonra yaşamıştım ki bu normal benim 2.gebeligin ve erkek onun etkisi mi bilmiyorum ama zor bir donem geçiriyorum yatakta dönemiyorsun ayağımla hiçbirşey itemiyorum sürekli özel bölgem dusecekmis gibi yürüyorum
Rabis93 Erdeminannesii ben de 38e giriyorum benimki de kız canım ve aynı şekilde batma ağırlık zonklama oluyor doktor norml dedi bugün gittim
Erdeminannesii Rabis93 yaa bende haftaya gidecem dr randevum var sorarım bende normaldir inşallah benimkide bide ben ilk çocuğun peşine çok koşturup eğilip kalkınca aklıma geldi ondan da olurmu acaba diye
Mahbuss Erdeminannesii 33+5 im kızım olucak aynısı bende de oluyor son zamanlarda normal bir durum diye düşünüyorum Rabbim sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 😊
ikizminikler Erdeminannesii 35 teyim aynı sorun bendede var bebek baskısından dedi doktor magnezyum verdi ağrı azaldı ama komple gitmedi en azındab hareketimi kısıtlamıyo
Erdeminannesii ikizminikler ben magnezyumu unutuyorum içemiyorum devamlı gözümün önüne koyayımda içeyim o halde bende canım
Rabis93 Erdeminannesii eğilmek de çok sıkıntı bulaşık makinesini boşaltınca eğilip kalkınca sanki daha da artıyor vajinada ağırlık gibi geliyor bana muhtemelen eğilip kalkmanın yorgunluğun da etkisi var
ikizminikler Erdeminannesii iç kesinlikle bende ağrım azalınca unutuyorum bakıyorum yine ağrıyo tekrar içiyorum iyi geliyo