Arkadaşlar şırnaktayım. Doktorlara ilaç yazdıramıyorum. doktor doktorun yazısını anlamıyor. eczaneye gidiyorum reçeteyi okuması için rezalete bakar mısınız.Cizredeki kadın doğumcunun yazısını sağlık ocağındaki 3 doktor okuyamıyor okuyamadığı gibi yanlış yazıyor çıldırmak üzereyim böyle bir rezalet Yok. Elevit pronatal diye bir ilaç yazmış galiba doktor lütfen allah rızası için kullanan var resmini çekebilir mi doğru ilacı mı kullanıyorum korkuyorum gebelik bu sonuçta