Hmdsnsy benim doktorumun sezaryen için açtığı yer bodrum daki (Bodrum da yaşıyorum 😊) en küçük izmiş. Öyle olmasına rağmen takıntılıyım, rahatsız olurum o görüntüden. Ki kimse görmeyecek ama ben görücem sonuçta.
Arkadaşlarımın izleri neredeyse boydan boya. 😕
Ben 2 sene kullandım dediğim gibi. Şimdi belli belirsiz. Hergün 2 yada 3 defa sürdüm. 1 dk. Falan masaj yapar gibi yuvarlak hareketler yapıp kremi yedirdim. Snr çamaşırıma bulaşmasın diye 15 dk. Açık olarak bekledim.
Şuan mutluyum çünkü yok gibi 😁
İnşallah sizde de aynı etki olur çünkü muhteşem bi krem. Ben herkese tavsiye ediyorum yıllardır. 💐