Benimde şuan 27. Haftam bi çok seyini aldım çünkü bi anda insan alamıyor yavaş yavaş başlanmalı bence 20 den sonra ,bende 30. Haftada odası gelecek inşallah eşyalarını yıkayıp dizicem 34 te de hastane cantamı hazırlarım inşallah allah hepimizin evladı için sağlıklı bi ömür nasip etsin