İyi akşamlar kızlar adetime iki hafta var çok kasık ağrısı çekiyorum bir gün de kanamam oldu doktora gittim hamile değilsin dedi ama bütün belirtiler mevcut haftaya tekrar doktora gitmeyi düşünüyorum. Böylelikle adetime bir hafta kalmış oluyor kan versem hamile olup olmadığım belli olur mu ?