Kızlar benim bir sorunum var 13 haftalık ikiz hamileyim hamileliğin başından beri hiç bulantı sorunum olmadı yani sadece 3 gün yaşadım sonra gecti ama son birkaç gündür boğazımda birşey var hissi oluyor ve dire kusuyorum öncesinde bulantı falan olmuyor acaba balgam vs mi kusturuyor beni anlayamadım bir türlü 🤔