smyye_kdr merhaba arkadaslar bugun dustayken farkettim. makatta şişlik olmuş çıban gibi ama çıban değil yaşayanınız varmı hamilelikte
TDE smyye_kdr bende de var galiba. Öyle ayaktayken fark edilmiyor da geçen Bn tuvalette fark ettim. Şu sıralar kabızlık sorunu yaşıyorum ona bağladım Bn 🤷♀️
Cansu57 smyye_kdr halk dilinde basur tıp dilinde hemoroid diyorlar canım gebelikte olabiliyor acısı oluyor sebebi de bebeğin ağırlaşıp bağırsaklara baskı yapması demişti bana doktor
TDE smyye_kdr beni rahatsız eden bir ağrım yok. Doktoruma sordum gebelikte normal bu durum dedi. Kabızlık için osmolak olması lazım ismi şurup verdi biraz rahatlattı.
Cansu57 smyye_kdr kendiliğinden 1 hafta 10 günde inebilir ancak Bi ihtimal bezelye tanesi gibi şişlik kalıyor canım