Merve_ahmet55 Merhaba 17 haftalık hamileyim doktora gittiğimizde doktorumuz daha ağzını açmamış yani kapalı dedi dudak hareketlerini falan yapmıyormuş daha normal mi daha zamanı var mı yutkunması parmağını emmeye falan başlamamış böyle bişeyle karşılaşan var mı
Momytobe Merve_ahmet55 ilk defa bi doktorun o haftalarda böyle şeyler dediğini duyuyorum, benimki iyi diyip gönderiyodu bence erken zaten öyle şeyler yapması için içinizi rahat tutun
gokayrabia Merve_ahmet55 2 li taramada midesine bakıyorlar sıvı varmı diye gittinizmi 2 li taramaya. Radyoloji uzmanı bana bebeginiz sıvı yutmuş iyi bişey dedi midesinde sıvı var dedi. Sıvı yutan bebek agzını açmış oluyor mantıken
Merve_ahmet55 Bireylulmasali bende anlamadım ilk hamileliğim kendi memleketimde ki doktor herşey güzel gayet saglıklı gelişimi iyi dedi yaşadığımız şehirdeki doktor hem bebek ters hemde bunları dedi
Merve_ahmet55 Momytobe bende şoktayım ilk hamileliğim bide neyin ne olduğunu tam bilmiyorum eşimle birbirimize baktık şaşırdık bide ters bebek içerde sağlığı herşeyi çok iyi dedi ters bide yutkunması falan başlamamış dedi ağzını açıp kapatmıyormuş
Merve_ahmet55 Dryalp ilk hamileliğim tam bilmiyorum doktor öyle deyince tereddüt ettim bidaki kontrolüme açmış olur inşallah 😌
Momytobe Merve_ahmet55 😄😄 normal canım doktor çok detaycı demekki bu haftalarda yapmaz daha küçük demek istemiş sanırım
Dryalp Merve_ahmet55 doktorlar hep diyor birşeyler malesf güvenemıyorsun 20den sonra dönmesi lazım dedi bana da döndü bebek bu kadar erken beklemiyordu doktor😃birşey olurum dedim olmaz dedi tmm dedım korkmayın hiç
Bireylulmasali Merve_ahmet55 bence doktorunu değiştir canım negatif dr yaklaşımı insanı strese sokar 😅
Merve_ahmet55 gokayrabia 2 Li tarama testi güzel sorun yok dedi 3 lü 4 lü istemedi birkaç hafta sonra detaylı ultrason varmış