pinarr03 Arkadaslar adet tarihime gore 36+4 ama gelisim 38 hafta gorunuyor kilo 3400 dun nts de sancim 100lerde cikti kasiklarimda sancilarim var acaba dogum yakin mi?
ZeynepDemiraglar pinarr03 bence yakın Cnım az kalmış Zaten Bende 35haftadayım sancı çıktı inşallah erken dogum yapmam😞