Ozlem9185 öncelikle çok geçmiş olsun . İnşallah bı sıkıntı çıkmadan bebeğinizi sağ salim kucağıniza alırsınız. Benim kardeşimde yaklaşık 32 haftalıkken falan tansiyonlari yükselmeye başladı ve git gide elde ayakta yüzde aşırı ödem şişlik meydana geldi en azından Sezeryan için
bile bı kaç hafta beklemek istedi bebegim haftası ilerlesin diye
imza atıp hastaneden çıktı ama bebek gelişimii hiç artmadı beslenememisti gelişimi de duruyor geri kalıyor bebeğin öyle bi durumda. Daha sonra hastanede 24 saatlik idrarda protein kaçağına bakıldı yanlış hatırlamıyorsam 4000 civarı çıkmıştı ve aşırı yüksekti direk sonuç çıktığı an acil sezeryana alındı. Size de bebeğede zararlı bu durum bende şu anda hamileyim bendede tansiyon yükselmeye başladı idrarda protein kaçaği 75 çıktı sıkıntı yok deyip çıkardılar hastaneden bebeğin gelişimide olduğu haftadan önde olduğu için ödem falanda olmadığı için sadece arada ölç tansiyonunu dediler . Daha ölçmedim evde hic. inşallah bi sıkıntı olmadan bebeklerimizi kucağımıza sağ Salim alırız Allah herkesin yardımcısı olsun