Nayino ben 27.haftaligim 12.haftamda Badem yağı kullanmaya başladım tüyleri çoğalttigi için bıraktım sonra c-life catlak kremini kullandim cok guzel ama tek sorunu kokusu bana cok ağır gelmisti onun için bıraktım.22. Haftadan beri Sinoz un catlak kremini kullanıyorum cok memnunum henüz catlagim olmadi. 2.ci kutuyu kullanmaya başladım bile. 1 kutu bana 1 ay yetiyor.