Simelwelt Kızlar merhaba doktorum bebeğimin kilosundan endişeli 37 haftalığım iki hafta önce 3160 grmdı 4kilo veya üstü normal doğum olur mu var mı yapan ?
0Cerenk Simelwelt canım benim ablam 4.200 doğum yaptı, doğumu 2. doğumuydu kolay oldu, fakat içerden yırtıklar olmuş sonradan biraz sıkıntı yaşadı, ama sende inşallah olmaz sağlıkla doğum yaparsın🥰
Busramd Simelwelt ben 38 haftaligim 3800 kilosu dedi doğum şekli nasıl olur diye sordum ilk ki normal doğum çünkü eğer 4 kilo üstü olursa sezeryana alabilirim dedi çatı muayenesinden sonra karar veririz dedi haftaya
Busra34gms Simelwelt bazı doktorlar riske atmak istemediği için önermiyor canım tamamen doktoruna bağlı kuzenimin 40+5 de 6 cm açılması olmasına rağmen doktoru sezeryana aldı bebek 4500 gr olduğu için
Simelwelt Seduru nasıl sevindim şuan anlatamam 🥰 doktorum psikolojimi bozdu artık bu çocuk iri diye diye 😒
Seduru Simelwelt benim doktor da doğumdan bir hafta önce boyun kısa normal zor gibi kendini sezeryana hazırla diye söyledi ama hiç kafama takmadım normal doğurcam ben dedim doğdu da şükür ☺️
Busra34gms Simelwelt inşallah hayırlı bi şekilde kucağınıza alırsınız bebeğinizi rabbim kolaylık versin ❤️
20172021 Simelwelt benim eşim 5 kilo doğmuş kaynanam normal doğum yapmış hiç korkun olmasın sancini evde çek bende normal doğurdum korkulacak birşey yok canım 😊
Simelwelt 20172021 bende sezeryandan daha çok korkuyorum zaten ama doktor çocuğuma sürekli iri diyince insan bir tuaf oluyor nasıl çıkacak bu çocuk diye 😅😊
Melisim_01 Simelwelt Ben ilk hamileligimde yaşadım doktorun bu bebek iti olacak en az 4 kilo doğar demişti ben ısrarla herşeyi normal sıkıntı yok bebek bas aşağı normal istiyorum dedim dogumuma gelmedi şimdi 2.hamileliğim başka doktor şehir vs de farklı nasip kısmet insallah doktorum dediği gibi daha kolay oluyormuş ikinci bebek biraz cesaret gerekiyor
LLeylaa-12 Simelwelt bence doktorunuza güvenin. Mesela bebek neden iri? Şekerden mi yoksa normal genetik mi? Şekerli gebelerin 4 kilo ve üstünü normal yapması çok sakıncalı dedi benim doktorum. Çünkü çocuğun omuz yapısı şeker sebebiyle geniş olacağından takılma ihtimali var dedi. Şeker hastası olmasam 4500 kiloya kadar normal Doğumun yolu olduğunu söyledi. Bende 37 haftada 3700 dedi. Salı 38 olucam ve inşallah kiloya göre yolumuza bakıcaz. Söylediğim gibi doktorunuza güvenin 👍🏻
Simelwelt LLeylaa-12 aynen bende öyle yapacağım ama herhangi bir şeker sıkıntımız yok ilk önce sağlık dediğim gibi bakalım karar vereceğiz hayırlı doğumlarımız olur inşallah 😊