Cakil01 EsmanurTrlBykl Neden zararlı olsun ki😊 normal şartlarda etkilemiyorsa (boğaz ağrısı vs.) hamilelikte de bi problem olmaz
SenHepMercimekOlarakKalacaksin EsmanurTrlBykl ben yaz kış hep soguk su icerim. Cocuklugumdan beri alışkanlık olmus ılık su icemiyorum ve vucudum bagisiklik kazandi sanirim hasta da olmuyorum 😂 zarari olsa bana olurdu herhalde 17. Haftalik hamileyim hergun soguk su iciyorum ama bir sıkıntıyla karsilasmadim
Susam EsmanurTrlBykl malum hamilelikten ateşler basıyo dün gece kalktın soguk suları bi güzel kana kana içtim bugün bogazım şişti hapşurup duruyorum soguk su içtiğime pişmanım 🙇♀️😢
Selver58 Antalya sıcağında Benn günlük 3 litre içiyorum valla felaket sıcak var normal su çok zor içilir
Elder Selver58 kesinlikle bende antalyadayım günde 3 litre bile az geliyor ve soğuk su hariç hiç bişe içilmiyor
EsmanurTrlBykl SenHepMercimekOlarakKalacaksin tamam o zaman cAnim cok saol rahatladim biraz birde birsey sorucam ya ben oyurfugum yerden kalkamiyorum kuyruk sokumum agriyor normal mi
1987gokce EsmanurTrlBykl bende kışın hamile kaldım hala daha soğuk su içiyorum bi zararı yok canım sadece üşütmemeye dikkat et. Kuyruk sokumun ağrıyorsa dik oturmaya dikkat et maalesef belimizin üstüne oturuyoruz alışkanlık olarak ondan olabilir 😊 geçmiş olsun
Ayselcnt Soğuk su dondurma soğuk meyve suyu soğuk olan herşeyi seviyor ve yiyorum içiyorum..içim yanıyor.. Hamileliğim şükür ki kış ayında geçmiş..
Tarcininannesi EsmanurTrlBykl Soğuk su normal suya göre çok çok daha faydalıdır,çünkü kristalleri hareket halindedir...durmuş ve beklemiş su içmek doğru değildir...o sebeple yaz kış içebilen soğuk su içmeli...