Snnrk Kızlar 6+1 oldum bugün. Sürekli halsizlik var kalksam 2 dakika sonra hemen yatmak istiyorum, uykum geliyor. Mide bulantım yok. Normal mi bu kadarı sizce, tansiyonum normalde düşük. Dahada düşüyor olabilir mi gebelikle beraber?