Melikeca Gebelikten önce Folbiol kullanıyordum ama gebe olduğumu öğrenince doktor dozunun çok yüksek olduğunu ve onu onermediklerini söyledi folidoce yazdı. Siz yine bir doktora danışıp alın en iyisi öylesi daha doğru olur.
Anneadayi09 mrsflowers folbiolu çoğu doktor önermiyor ucuz ve dozu yüksek olduğu için herkes kafasına göre alıyor. Ozelede gittim devlet hastanesinede gittim folidoceyi önerdiler fiyatı 40 tl. Hamile kalmadan önce kullandım şuan hamileyim yine aynısını kullanıyorum. Hem B12 içeriyor. Tavsiye ederim🌼
ikizcanlarim2021 mrsflowers merhaba canım doktor önerisiyle almanı tavsiye ederim her markayı her kişiye tavsiye etmiyorlar bilginiz olsun