Zehra333 Seyhanss bende pazartesi gittim beta değerim 372 olmustu tabi kese göremedik salı tekrar gel 6000 olur salıya ozaman kesin görünür dedi salıyı bekliyoruz 3 kayıptan sonra inşallah bunda güzel haberleri alırım
Gizemyasa01 Ya ben 5 haftalık hamileyim ultrasonda görünmedi kese pazartesi yine gidecem bu durumu yaşayan anne var mı
Seyhanss Gizemyasa01 ben 4 hafta 2 gunlukken gtmıstım tabıkıde kese yoktu 6 haftalıkken gdicem bidahakine bence normal kese olusmaması
Busraob Bende bugün ilk kez gittim doktora kese göründü sağ tarafta oluşmuş dedi ama kalbi duyulmadı tabi henüz
Seyhanss Zehra333 benimde bu 3. Hamılelıgım ilki kalbi durmustu ikincisinde mol gebelık gecırdım ınsallah kucamıza almayı nasıp etsın allahım
Irmakayla Ben bugün gittim 2671 degerim ama görünmedi doktor olumsuz konuştu ama cogu kisi normal dedi hayırlısı insallah