mervekabal Düşük tehlikem var doktoruma başvurdum tehlikesi yüksek karın bosluguma kramp giriyor belimde ağrıyor bu süreçte ne Yemem nasıl geçmesi gerekiyor yardımcı olurmusunuz?
Nefesisra Bol bol b ve c vitamini tüket yorma kendini dinle fazla bu düşünceye kapılma psikolik olarak düşünme bunları rabbim büyük et balık tüket ağır kaldırma birşeylere uzanma canım iyi haberlerini bekliyoruz 🙏😊 motive et hep kendini iyi düşün
alininannesiiiii Sürekli yatman lazım doktorun bişey demedi mi iş falan yapma sakın bi tuvalete git okadar
mervekabal alininannesiiiii Ultrasyonda kesenin içi boş çıktı ilkte bel ve kasık Ağrısıyla gittim onun sonrasında alttan muayene etti beni canım orada göründü çocuk ama yüksek düşük tehlikesi ihtiyacın olmadığı sürece kalkma dedi bana bende herseyi yapiyodum ama daha dikkat edicem ilaçta verdi kullanıyorum bebeğin yerine yerleşmesi için verdi yerinde değil bebeğim
alininannesiiiii mervekabal ilkte alttan muayene iyi değil diye biliyorum aman dikkat edin ben 2 ay sürekli yattım annem geldi hep yemeği işleri yaptı ben sadece tuvalete kalktım çok şükür şimdi 28 .haftamızdayız bi problem yok Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏