Cicek33 Merhaba 31+0 olduk bugün . Heyecan ve korku arttı bende . İlk gebeliğim olduğu için bilmiyorum . Su gelmesi nasıl bir şey? Suyun kıvamı kokusu var mı? Bilenler yardımcı olursa sevinirim . 😊
ecembugra53 Cicek33 su geldi mi tutamıyorsan canım bi anda akıyor benim azar azar suyum bitmişti tabi hepsi gitmiyor bebeğim su oranı düşmüştü sezeryan oldum dikkat et canım
1PrensAnnesi Cicek33 birden gelirse tutamazsın ama azar azar gelirse akıntıyla çokta ayrışan bişeyi yok bebek hareketlerini kontrol etmen daha mantıklı
Merveacar97 Benım hastanede suyum geldı rengini VS goremedım ama en belirgin ozellıgı ıdrarını yaparken tutabılıuorsun ama bunu tutamıyorsun kesilene kdr kendı akıyor
Cicek33 ecembugra53 normalde suyu çok içince afedersiniz idrar rengide şeffaf oluyor ondan biraz da telaş yaptım aslında ama anladım dediğinizi tutamıyorsak sudur teşekkür ederim ☺️
Fatos3547 Mujizam tabi canim su dediğin bi iki damla değil çeşmeyi aćar gibi durduramazsin Ben afedersin wc ye gittim idrar yaptim bi an pat sesi geldi ve su geldi ilk anlamadim ama baktim suymuş hastaneye gittim yatisim yapildi halen suyum geliyordu