Çevremden duyduğum forumda okuduğum ve arastirdigim kadarıyla çok güzel hiç bir şikayet duymadım ha bazıları kalıcı bel ağrısı olur diyolar onlari hiç dinlemiyorum zaten bizzat epidural yapan kuzenim arkadaşlarım var bir daha olsam bir daha epidural yaparız diyolar